1.გავიარეთ პირველი მოდული ,თავისი 6 აქტივობით.
2.გავაკეთეთ პუბლიკაცია,ჩვენი პროექტის დასაანონსლებლად
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვაში.მოსწავლეზე მიცემული დავალებები უნდა ყოს ავთენტური,რათა შეძლონ ცხოვრებაში გამოყენება
ჩემი პროექტის პორტფოლიო: " ნატვრა" კურსის მეშვეობით მიღებული ახალი ცოდნიდან ყველაზე დიდ გავლენას სწავლის პროცესზე ახდენს პროექტებით სწავლება, თანამშრომლობა,ფასილიტაციის მაგალითები.
მოდულის მსვლელობისას გადავხედეთ საკვანძო შეკითხვებს,განვიხილეთ ერთმანეთის შეკითხვებიც და მივეცით უკუკავშირი,შევიტანეთ საკვანძო შეკითხვები,ეს დაეხმარება მოსწავლეებს ჩაწვდნენ პროექტის შინაარსს.გავეცანით ფასილიტაციის ნიმუშებს,რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა პროექტის თემისადმი ინტერესის აღძვრას,საპროექტო მოლოდინების განსაზღვრას,პროცედურების გაცნობას.ვიუვერში გავეცანი ტექნოლოგიები როგორ ეხმარება მოსწავლეებს პროდუქტიულობის გაზრდაში და სასწავლო პრაქტიკის გაუმჯობესებაში .შევქმენი ფასილიტაციის ნიმუში,რომელსაც გამოვიყენებ ფილმის :"სამი კაკალი კონკიასათვის" ყურების შემდეგ.
ეს მეთოდი დამეხმარა გამეანალიზებინა სტანდარტების,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით. საგნობრივი სტანდარტები მომეხმარა, რომ მოვარგო ეროვნულ-სასწავლო გეგმის მოთხოვნებს. ასევე საგნობრივისტანდარტები,შედეგები და ინდიკატორები მომეხმარა,პროექტის გეგმების მკაფიო გაწერაში. მოვარგე XXI საუკუნის უნარები,სიტყვები,ლექსიკონი,ბლუ მის ზმნები მიზნებს. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები დამეხმარება პროექტის ძირითადი და საკვანძო საკითხების სიღრმისეულ გააზრებაში,წვდომაში.
Комментарии
Отправить комментарий