მეშვიდე დღე


მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლისტი
https://drive.google.com/file/d/0B35E7gwvqv0INWlNcFF4VHVHdlk/view?usp=sharing
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი სწავლებისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით :იმისათვის რომ მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებლად საკუთარი უნარ-ჩვევები შევქმენი ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო,რომელიც მხარს დაუჭერს მას როგორც დამოუკიდებელ მსწავლელს.
პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერე ის მიდგომები,რომლებიც უნდა გამოვიყენო ნიჭიერი მოსწავლის,სპეცუნარების მოსწავლესთან ,არაქართულენოვან მოსწავლეთან.ეს მიდგომები დამეხმარება ყველა ტიპისა და უნარის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.  

Комментарии

  1. ამ გეგმით, მოსწავლეები მონაწილეობას მიიღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად მოუწევთ თანაკლასელების შეფასება ან თვითშეფასება.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

მერვე დღე