მოდულის მსვლელობისას გადავხედეთ საკვანძო შეკითხვებს,განვიხილეთ ერთმანეთის შეკითხვებიც და მივეცით უკუკავშირი,შევიტანეთ საკვანძო შეკითხვები,ეს დაეხმარება მოსწავლეებს ჩაწვდნენ პროექტის შინაარსს.გავეცანით ფასილიტაციის ნიმუშებს,რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა პროექტის თემისადმი ინტერესის აღძვრას,საპროექტო მოლოდინების განსაზღვრას,პროცედურების გაცნობას.ვიუვერში გავეცანი ტექნოლოგიები როგორ ეხმარება მოსწავლეებს პროდუქტიულობის გაზრდაში და სასწავლო პრაქტიკის გაუმჯობესებაში .შევქმენი ფასილიტაციის ნიმუში,რომელსაც გამოვიყენებ ფილმის :"სამი კაკალი კონკიასათვის" ყურების შემდეგ.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლისტი https://drive.google.com/file/d/0B35E7gwvqv0INWlNcFF4VHVHdlk/view?usp=sharing მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი სწავლებისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით :იმისათვის რომ მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებლად საკუთარი უნარ-ჩვევები შევქმენი ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო,რომელიც მხარს დაუჭერს მას როგორც დამოუკიდებელ მსწავლელს. პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერე ის მიდგომები,რომლებიც უნდა გამოვიყენო ნიჭიერი მოსწავლის,სპეცუნარების მოსწავლესთან ,არაქართულენოვან მოსწავლეთან.ეს მიდგომები დამეხმარება ყველა ტიპისა და უნარის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.
მეოთხე დღე ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინას განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით.შევაფასებ წინარე ცოდნას. რა პროგრესს მიაღწია ცოდნის უნარ-ჩვევებმა თვითრეგულირება და თანამრომლობა,მივცემ განმავითარებელ კომენტარს.ასევე მეტაკოგნიციისათვის მივცემ განმავითარებელ კომენტარს. გავაკეთე ჩემი პროექტის პრეზენტაცია
Комментарии
Отправить комментарий